ett rop på hjälp

Idag har jag ätit pankkakor och druckit saft ätit gröt?och oboy,n kan man ju inte glömma...
vad e detta i kalorier ?
har ingen blekaste aning kanske uppot 900 känner mej fet eftersom jag har middag kvar ikväll ska jag strunta i den`?
venne , vad kommer min familj säga......?
ajja vikten är 65-68 och längd är 1.68 ....
I januari ska min vikt va nere på 60 det är mitt mål dom som kan hjälpa mej snälla hjälp detta är min dröm
jag vill va en ny person en person me glädje och lyster som sticker ut!
något jag kan va stolt över , jag nu är en skamm vågar knappt visa mej.....
detta är ett rop på hjälp nån som kan snälla hjälp

en kropp att döda för!


Kommentarer
Postat av: ann-sofie

gör iårdning ett skema på ett pass du skulle kunna andvända, jag gör mer än gjärna iårdning nån rätt åt dejj!

2008-12-05 @ 14:31:19
Postat av: Think Thin

asså rutor på en tjej, ja vettefan om det är så snyggt? :P

2008-12-16 @ 19:38:02
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0